Call centrum

Naše společnost nabízí služby dynamického multimediálního kontaktního centra, které umožňuje využívat nejen hlasové služby, ale i další moderní elektronické způsoby komunikace. Možnosti našeho kontaktního centra se neustále rozvíjejí a optimalizují v návaznosti na technologický vývoj a požadavky trhu.

Kontaktní centrum sídlí v Praze a zaměstnává tým odborně vyškolených operátorů a konzultantů. Jejich bohaté zkušenosti napomáhají dlouhodobě budovat vztah mezi našimi klienty a jejich zákazníky.

Víme, že kvalitní a efektivní komunikace na profesionální úrovni je v dnešní době významnou konkurenční výhodou. Společnost Pasante, která se dlouhodobě zabývá také školeními v oblasti komunikace, tuto výhodu v maximální možné míře zprostředkovává všem svým klientům.

Analýza projektů a návrhy řešení

Vypracujeme pro Vás kompletní analýzu projektu v oblasti telemarketingu. Každý projekt má svá specifika, proto nabízíme spolupráci našich zkušených konzultantů při hledání nejvhodnějších řešení Vašich potřeb. Sestavíme pro Vás návrh projektu na míru, doporučíme vhodnou strategii, pomůžeme při výběru zákaznického segmentu či cílové skupiny respondentů. Výběrem správných komunikačních kanálů z široké škály nabízených možností docílíme maximálních výsledků a současně optimalizace Vašich nákladů.

Pasivní telemarketing

Naše call centrum je v současné době zaměřeno především na služby pasivního telemarketingu (inbound telemarketing). Kompletně pro Vás obsloužíme dotazy, objednávky, žádosti či stížnosti od Vašich stávajících nebo potenciálních zákazníků. Veškerá získaná data ihned zpracováváme a klientům následně poskytujeme dle konkrétních požadavků a potřeb průběžné statistiky i komplexní vyhodnocení dat.

Naším cílem je pomoci Vám zvyšovat kvalitu produktů a budovat dlouhodobě pevné vztahy s Vašimi zákazníky.

Služby pasivního telemarketingu jsou:

  • Informační linky
  • Zákaznické linky
  • Objednávkové linky
  • Soutěžní linky
  • Správa věrnostních programů a klubů
  • Technická podpora, HelpDesk
  • IVR
  • Obsluha webchatu
  • Instant messaging
  • SMS/MMS
  • Příjem a následné zpracování příchozích emailů

Aktivní telemarketing

Naše společnost poskytuje také služby aktivního telemarketingu (outbound telemarketing). Úzkou spoluprací s našimi klienty se nám daří co nejlépe využívat široký potenciál, který moderní aktivní telemarketing nabízí. 

Jménem klienta kontaktujeme jeho stávající nebo nové zákazníky či partnery a dle předem stanoveného zadání zajišťujeme služby aktivního telemarketingu, jako jsou:

  • Průzkumy trhu, ankety
  • Zjišťování spokojenosti zákazníků
  • Dotazníky spokojenosti v rámci trvalého zvyšování kvality služeb dle požadavků norem ISO
  • Sjednávání schůzek
  • Uvítací hovory pro nové zákazníky
  • Aktualizace databází
  • Mystery calls – zjišťování kvality poskytovaných služeb