Školení v oblasti marketingu

Zpět na úvod Školení a konference

Marketinkové plánování

  • určeno pro všechny pracovníky marketinkových oddělení, prodejních a reklamních oddělení, vedení firem
  • analýza současného stavu, stanovení cíle, návrhy strategie, pozice na trhu, marketinkový mix, zpětná vazba a kontrola
  • podstatná část kurzu je věnována praktickému zvládnutí získaných znalostí

Marketinkový výzkum

  • určeno pro pracovníky marketinkových oddělení, manažery a majitele firem
  • základem budoucího úspěchu firmy je kvalitní příprava, která je z velké části ovlivněna kvalitou a věrohodností potřebných informací
  • zdroje potřebných informací, analýza získaných informací, efektivní zpracování informací, statistické metody
  • podstatná část kurzu je věnována praktickému zvládnutí získaných znalostí

Marketing na internetu

  • určeno pro všechny marketinkové a reklamní pracovníky firem, obchodní manažery a majitele firem
  • internet se stává nedílnou součástí našich pracovišť i domácností – dokážeme efektivně využít všech jeho možností?
  • internet součástí marketinkového mixu i firemní kultury, internetová komunikace, problémy dnešního internetu, internetový obchod, reklama na internetu

PR pro malé a střední firmy

  • pro obchodní a marketinkové manažery, majitele firem apod.
  • pozitivní image firmy na veřejnosti nemusí stát miliony, ale je třeba o něj pečovat
  • základy PR, postavení firmy na trhu a její obraz na veřejnosti, stanovení strategie PR, rozpočet, zpětná vazba

Efektivní plánování inzerce

  • určeno pro všechny pracovníky firem, které nevyužívají služeb mediálních agentur a mají zájem o efektivitu svých investic do inzerce
  • i 10 000 Kč můžeme proinzerovat dobře nebo špatně, stanovení cíle inzerce, výběr cílové skupiny, ovlivňuje cíl rozpočet nebo rozpočet cíl?
  • jak funguje mediální trh, možnosti slev, grafika je důležitá, právní aspekty zadávané inzerce

Profesionální prezentace

  • pro prodejce, marketinkové pracovníky, manažery všech stupňů řízení a všem, kteří prezentují firmu, výrobky, služby, výsledky své práce
  • základní pravidla, příprava, jak zvládat trému a stres, analýza diváků, řeč těla, vlastní prezentace, pomůcky pro lepší vizualizaci
  • podstatná část kurzu je věnována praktickému zvládnutí a procvičení získaných znalostí

Zpět na úvod Školení a konference